Lejebetingelser

For Dansk Festudlejning

1. Lejen bliver betalt når det lejede er opstillet på leveringsdagen, der kan betales Kontant eller via Mobilepay der skal i bruge 40251799, eller der skal laves en bankoverførelse dagen før levering til Handelsbanken 7632-2025560 dette gælder for private lejer.
Erhvervskunder har normalt netto 14 dage.

2. A conto på 1000kr betales senest 8 dage efter kontrakt dato på konto 7632-2025560 Handelsbanken eller via Mobilepay 40251799, dette gælder dog kun ved leje af telt, beløbet fratrækkes ved betaling af restbeløb på leveringsdagen.
Erhvervskunder skal ikke betale depositum.

3. Ved afbestilling tilbage betales depositum for telte ikke. Senere end 30 dage før lejeperioden opkræves et beløb på 20% min. 1000kr. Senere end 14 dage før lejeperioden opkræves et beløb på 50% min. 1000kr, ved senere end 8 dage før lejeperioden opkræves hele det lejede beløb.

4. Lejer skal/bør have en forsikring der dækker det lejede i hele perioden. Forsikring kan tegnes for 15% af det lejet beløb, dog mindst 500kr. Selvrisiko er på 5000kr.

5. Fejl og mangler skal påpeges ved levering.

6. Lejer hæfter for alt det lejede i hele den opsatte periode, ved skader og mangler skal dette erstattes til dagspris.

7. Udlejer hæfter ikke for skader, på personer, bygninger eller andet materiel i udlejningsperioden.

8. Grill og åben ild må ikke anvendes inde i teltet og skal ske min. 10 meter fra telt.

9. Fakler og olielamper må ikke anvendes inde i teltet, da dette ødelægger teltet, stearinlys må dog gerne bruges. Overtrædelse af dette vil medføre et tillæg til rengøring eller reparation.

10. Teltet skal være rengjort, gulv vasket, borde/stole/bænke aftørret, ellers vil det medføre et tillæg på min. 500kr, hvis ikke andet er aftalt.
Det må forventes at gulvet skal vaskes inden Jeres brug.

11. Det er ikke tilladt at hænge/klister ting op eller male på teltdug og stænger, borde, stole og bænke, dette medføre et tillæg på min. 500kr.

12. Teltene bliver leveret med vinduer i halvdelen af siderne og halvdelen uden, og er helt hvide, vis ikke andet aftalt.

13. Ved leje af service tillægges et depositum på 1000kr.
Depositum på 1000kr tilbagebetales efter aflevering af uskadt og rent service, kunden sender mail til Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. med kontonummer efter aflevering.
Der modregnes 20kr pr. ødelagt stk. service.

14. Opsætningsområdet skal være ryddet. Det udlejede opstilles efter grundens hældning og fald.

15. Der er lejers pligt at indhente de nødvendige tilladelser vedr. opsætningen af telt. Samt tegninger over ledningsnet der måtte være i jorden på det område lejer har anvist for os. Det er lejer der stå med ansvar over for myndigheder hvis dette ikke er overholdt.

16. Ved levering, leveres der i stueplan til fast underlag uden trapper.

17. Ordre under 1000kr kan der pålægges et håndteringsgebyr på 250kr.

18. Ved Force majeure eller lignende, der forhindrer opsætning eller nedtagning, er udlejer uden ansvar for lejer eller andre.

 
site created and hosted by skandiaweb
Dansk Festudlejning  • Danskfestudlejning.dk  •  Korshavevej 25  •  2640 Hedehusene  •  Tel.: +45 46 59 34 84  •  CVR: 36924055 •  info@telt.dk
Brug af cookies
Hjemmesiden bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og hjælper os med at levere vores tjenester. De oplyser hvordan du bruger vores hjemmeside og hjælper os med at forbedre din og andres oplevelse af hjemmesiden.

Klikker du videre på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Ønsker du at slette cookies kan der findes vejledninger på Google, se mere her.

OK, forstået!